Finaste fredagen på länge

Mötte upp Moa, Lena och mamma för att gå till Fotografiska
Lennart Nilssons "A Child is Born" ställdes ut
Trots att bilderna är från '65 är de fortfarande lika fascinerande
"The Birthday Party" av Vee Speers.
Fantastiskt!
Sist men inte minst såg vi Annie Leibovitz's "A Photographer's Life". Här är sammanfattningen av hela utställningen.
Jag får aldrig nog av den här bilden. Den är så fruktansvärt vacker.
-
Efter Fotografiska promenerade vi till Pontus By The Sea för middag.
Jag och Moa.
Lena och Mami
Efter middagen mötte vi upp nya tjejer för drinkar på Le Rouge.
Fina Fatima
Jag ska jobba på mitt fotoleende, det här funkar inte längre. Hur som helst blev det bio sen, satc 2 givetvis. Massa mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0