Dagens insikt.

Jag försov mig idag igen. Det börjar bli en obehagligt återkommande vana. Jag hann inte med frukost och lunchen var äcklig. Jag gick till jobbet direkt efter skolan. Efter jobbet drog jag förbi The Casbah i skrapan som hade nyöppning. Jag blir helt till mig av den butiken och nu har den blivit ÄNNU bättre. Där bjöds det på Cava som det sig bör. Målet med kvällen var ändå Sjögräs, där releasefesten för 'Vit Skit' hölls. Det går faktiskt inte att beskriva i ord hur jag har peppat för den boken. Och nu har jag det förmodade mästerverket i min hand, signerad och allt. Vad ska man säga? Så här i efterhand när jag måste plugga hela natten känner jag att jag kunde ha valt en bättre dag att bli full på kanske. Men det här ska bli spännande, mitt svenskatal kommer förmodligen bli fantastiskt. Och juste, min mobil gav upp idag. Den vill inte mer.
-
http://www.gatukonst.se/2010/05/25/vit-skit-en-intervju/

Kommentarer
Postat av: H

sv: De e från H&M, fashion against aids :)

2010-05-28 @ 14:34:45
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0