Bildbevis

Jag har insett och erkänner nu för allmänheten att jag är en missbrukare. Det känns starkt att säga det men det är något som måste göras. - Jag knarkar min Levi's tisha. Så, där sa jag det. Det finns ingen skönare eller bättre plagg i min garderob, möjligtvis mina mönstrade tajts (vilka jag också missbrukar något kopiöst). Den passar utan att överdriva till allt: Vardag, fest, pyjamas. För att illustrera och verkliggöra överanvändandet av min t-shirt har jag letat upp bildbevis.
-
I portugal
I Polen
I Paris
I portugal igen...
På fest förra våren
På tjejmiddag i somras
Hemma hos Jens förra vintern
-
Listan skulle utan tvekan kunna göras längre men nu måste jag ta tag i mitt pluggande. Frågan är, ska jag göra det till min grej eller sluta äckla mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0