Självförakt

Jag hamnade ofta i konflikter som mindre och blev då kvarhållen efter skolan för att reda ut sånt. Jag kommer ihåg att jag gjorde allt möjligt för att framstå som hjälten i det hela med långa utläggningar och undanflykter. För det mesta lögner, ärligt talat. Jag kommer ihåg att lärarna försökte förklara för oss varför jag och mina tjejkompisar bråkade så ofta, den mest förekommande förklaringen var "Ni är ju så lika tjejer, därför går ni varandra på nerverna." Jag har funderat på det här ett tag;

- Om likhet är anledningen till alla dessa tjaffs, betyder det att folk i grund och botten hatar sig själva?

Kommentarer
Postat av: Annsie

Omg vad slutklämmen var carie. Gillar't!

2010-01-27 @ 00:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0