Resumé

Oj vad sen man blev här då. Jag skyller på fullbokad och trött. Bröjade skriva det här inlägget dagen innan nyår nu blev jag klar. Applåder!

Förra året skrev jag själv en alternativ nyårskrönika över vad jag önskade mig för 2009.
http://precissomdomandra.blogg.se/2008/december/aret-som-gatt.html

Låt mig sumera.

- Jag minns knappt början av förra året. Vad hände då egentligen? Jag hade säkert jättemysig.
- Fylla sjutton var som vilken födelsedag som helst. - Kände ingen skillnad alls. Men varför klaga? Alltid ett steg närmre 18.
- Jag tog mig ur "soffpotatis-epoken" och tränade som sjutton första halvåret. Jävlar i mig om jag inte hade magrutor där ett tag där.
- Terminen gick snabbt och relativt smärtfritt och till sist fick jag betyg som inte kunde göra mig annat än stolt.
- Sommaren var förmodligen fantastisk... Jag minns inte allt för mycket där heller. Värmebölja fick jag i alla fall under Peace and Love tack o lov.
- Det där med att sommaren skulle fortsätta in på höstterminen sprack nog ganska ordentligt.
- Efter många om och men är det fortfarande Jens som håller mig i handen.
- Hade jag nyårslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0