Halsduksknytning for dummies


Matildas special
Runt nacken och stoppa in ändarna för en skräddad look. Helt faaaaaaaabulous.


Kragen
Vira ett varv och dölj ändarna i kragen. Gosigt!


Den Nonchalanta
Ger den där perfekta "jag-bryr-mig-inte"-looken som vi alla vill ha. Halsduken på bilden ger tyvärr inte looken rättvisa. Obs! Ändarna får aldrig sluta vid samma längd. Vill du se ut som en halsduksrookie, fine. Men Ebba von Sydow lärde mig tidigt att det är ett biiiiiiiiiiiiiig nono.


Babushka
Passar utmärkt för vårt hårda, skandinaviska väder. Fashion och funktion, kan det bli bättre? Ett statement som säger "jag vill inte frysa och jag löser det med stil".

Så där ja. Min guide till halsduksknytning är till edert förfogande vänner. Vira inte för hårt och dölj eventuella tvättråd som jag så mästerligt själv har gjort.


Kommentarer
Postat av: Albin

Tack! Tack! Hur har jag överlevt 17 långa smärtsamma år utan denna uppenbara guide till lycka och fashion?!



2010-01-19 @ 00:01:14
URL: http://dengamleoch.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha vad söt du är!

2010-01-19 @ 10:47:33
URL: http://eidebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0