Årets första bilder

Januari lider mot sitt slut och mina kamera har fått komma ut och leka för första gången i år. Han var så uppjagad att batterierna tog slut nästan på en gång den stackarn. Men här är bilderna från vår Paris-kväll.



Vi var hemma hos Moa som har världens mysigaste rum med skjutdörrar och högt vitlaserat trätak. Yum!


Vi åt en Parismiddag med vitt bröd och ost. Jag känner att det gör susen för min kropp Beach-10


Fina Isabelle, fult att skylla på hunden. Visst åt du all ost själv när vi inte såg?


Anna åt en tjusig kikärtssoppa. Den gjorde sig fint på mattan.


Jag var temaklädd dagen till ära, randig med rött läppstift: Paris-Matilda. Tänkte börja köra med det varje dag när jag tänker efter. Idag var jag till exempel, hm... Skogsrock-Matilda.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0