Fashioninferno

Jag är nyss hemkommen från Cheap Mondays allmänna visning i Frihamnen. Jesus, var ska jag börja. Vilket underbart kaos det var! Till och börja med var kön milslång. Och den var minst lika lång bakom oss. Så många kalla fötter... Så mycket lidande.
Jennifer var lika glad som vanligt ändå.
Temadag igen: Eskimå-Matilda!
Fashionistasen (plural av fashionista?) sprang som hungriga hyenor mot bra platser. Det vältes papperskorgar på vägen. Glamoröst. Ett och annat människoliv gick nog också förlorat.
Aldrig har jag sett så mycket svartklädda människor samlat under ett och samma tak. Värre än en begravning.
Visningen var intressant. Mycket grått, lös passform upptill och trasigt. Och svart såklart. Duh...
Alla hade svinrygg. Både killarna och tjejerna. Det var  tjusigt!
Killar i tajta skinnbyxor. Mums.
Jag satte på mig så många lager som möjligt för att trotsa kylan. Vad gör man inte för fashion? Sen upplyste Jennifer mig om att det bara var futtiga -1 ute. Hm...

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha,jag vet! Det var totalkaos! Men vi hade tur och fick sittplatser. Vi stod utanför och väntade i en timme! puh.

Hur gick det för er, fick ni sitta ?

2010-02-02 @ 10:07:19
URL: http://hannaeda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0