En fin kväll

Jag har länge tänkt att skriva ett redigt hyllningsinlägg till min och Fatimas legendariska Chords-kväll på Ljunggrens. Det har legat och vilat ett tag i mitt huvud men jag kan fortfarande inte återge känslan i ord. Det var i våras och Fatima hade lyckas sätta upp oss på listan inför spelningen. Vi skulle få se våran älskade Chords. Nervositeten var ett faktum säkert en vecka innan, jag kommer ihåg att jag höll på att spricka. För att göra en lång historia kort kom vi in utan problem och det var bland de finaste kvällarna i mitt liv. Mitt i ruset fick jag säga till Chords att jag var kär i honom. Det var fint. Och pinsamt.


Kommentarer
Postat av: Albin

En vecka? Nej fan, ni var ju helt odrägliga i minst två...

2010-02-15 @ 19:44:52
URL: http://dengamleoch.blogg.se/
Postat av: Fatima

Fan vad vi är bäst. Så fina minnen när man tänker tillbaks. Oslagbart! Detta kommer vi att prata om sen när vi blir gammla och gråa.

2010-02-16 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0