Trappångest

Jag får prestationsångest av trappor. Man vill gå smidigt och snabbt, gärna snyggt också. Skittöntigt egentligen. Men det värsta med trappor är hur jäkla illa det kan gå. Jag brukar se framför mig hur jag ska falla handlöst och göra historiens värsta vurpa (speciellt när jag går nedåt) med armarna utsträckta och flaxande åt sidan. I mitt huvud har jag lite bakåtlutat huvud också, så att hakan sticker fram. Det känns lite mer extremt då liksom. Jag ser det framför mig i princip varje gång jag går ned för trappan i skolan.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tavi (tavi-thenewgirlintown.blogspot.com). Hon är bara 13 och väldigt speciell, men asball!

2009-10-08 @ 19:42:02
URL: http://eidebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0