Att lätta sitt hjärta.

Jag har fortfarande så dåligt samvete över den där gången för kanske ett år sedan, eller var det två? Då min jämngamla kollega ringde till mig en eftermiddag för att fråga om jag kunde ta hennes pass. Jag stod i ett trångt provrum på Monki och blev stressad och sa att det inte gick, men lyckades ändå klämma fram ett artigt 'hur äre med dig då?'. När hon svarade 'inget vidare' frågade jag inte varför.

Och nu har jag ångrat i ett eller två år att jag inte tog mig tiden, för hon kom aldrig tillbaka till vår arbetsplats. Jag tror hon mådde så dåligt att hon blev sjukskriven ett tag och jag vet inte ens varför.

Kommentarer
Postat av: isabelle

jag har gjort samma sak typ.. hur hemska är vi egentligen? :(

2009-10-15 @ 22:31:56
Postat av: isabelle

jag har gjort samma sak typ.. hur hemska är vi egentligen? :(

2009-10-15 @ 22:32:06
Postat av: matilda

jättehemska :(

2009-10-15 @ 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0