As lame, je sais!

Igår var jag med mamma, syster och Annika på ett ställe som heter The Studio för att göra en sån där 'modell för en dag'-grej, vilket var väldigt mycket kul i vårt sällskap. Tyvärr gick i princip halva tiden åt att sitta i deras lilla 'lounge' som de så fint kallade det, äta salta pinnar och kolla på Hem Till Gården. Det gav sån extrem antiklimax känsla, men jag härdade ut och satt och sneglade ned över Stureplan i hopp om att se något roligt.

Stylisterna kändes allmänt livströtta trots att de bara var några år äldre än mig, synd för dem tänkte jag. Fotograferingen var hur som helst rolig, sen blev vi ju rätt söta faktiskt.




Kommentarer
Postat av: Anna

WOW vad du är vacker Matilda!

2009-11-01 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0