Självömkan

Något måste man ju göra för att underhålla sig. Så här har mina senaste glammiga dagar sett ut:

- Vaknar febersvettig med migrän vid ungefär 3 på eftermiddagen.
- Dricker lite vatten och tar en huvudvärkstablett till frukost eller det blir väl snarare en brunch.
- Förflyttar mig till soffan där jag ligger resten av dagen, äter några mandariner och dricker lite fanta.
- Pratar lite i telefon, ca 2 minuter sen klarar inte stämbanden mer.
- Ser en massa skit på tv och tar en till huvudvärkstablett.
- Runt åtta har jag piggnat till så pass mycket att jag klarar av att använda en dator.
- Känner mig hyffsat fräsch och tänker att nu kanske jag håller på att bli frisk.
- Går och lägger mig och vaknar av migrän igen.

Jag har det så mysigt så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0