Orättvist

Det är inte klokt vad staffad jag blir här hemma bara för att jag skiter i allt som har med sport att göra.

Efter våran pizzamiddag säger pappa halvvägs ut ur köket -"Kan nån av er ta ut kartongerna och skräpet? Okej taaaaack!" Jag tittar menande på min lillasyster och pekar. Man kan tycka att hon, som står lägre i hierarkin borde känna sig manad. Men ICKE! Jag får ett "Men jag ska också kolla på sporten!!!!" och så var hon också borta. Så sitter jag där med alla äckliga fettdrypande kartonger och känner mig diskriminerad. Lyckades i alla fall övertala pappa med att jag är hans bästa dotter efter det här. Även fast jag inte tycker om fotboll. Nu ska jag ta över tvn och kolla på Djävulen Bär Prada. MOAHAHAHA!


Kommentarer
Postat av: Veronika

Jaaa vad är grejen med sport över huvudtaget?! Haha, thank God for fashion ;)

2009-11-01 @ 23:29:48
URL: http://veronika2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0