En helg

Igår hade jag lite tjejer hemma på grabbkväll. Vi var oerhört manliga och ambitiösa - Åt pizza, drack öl, spelade poker (försökte tycka att det var roligt), spelade till och med tv-spel. Jag tror faktiskt inte att vi har en riktig alfahanne i oss. Kvällen slutade med att vi gav upp testosteronboosten, målade naglar, kollade på bring it on och åt rosa glass. Men vi försökte i alla fall.





Jag blev övertalad av Anna att följa med på adventsmässa nu på förmiddagen också och faktum är att det var riktigt skönt. Jag har inte varit i kyrkan sen jag konfirmerades men det känns ändå hemma på något sätt. Om inte annat var det helt klart värt det, bara för att få höra backstagesnack från prästen om att man inte ska sätta på konfirmander. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0