Cykel Annorlunda

Herregud. Jag var på den skummaste spinningklassen på länge idag. Eller det var inte klassen i sig som var skum utan instruktören. Hon var ett original, som Albin skulle säga. Tänk er en tjej, i början av 20 någonsans. Väldigt snygg och fräsch. Tänk er sen den här tjejens sätt att uppträda och prata - en blandning av en porrig Pernilla Wahlgren och en radiopratare från Karlavagnen (ni vet de där mogna kvinnorna som pratar lugnt och långt ner i halsen på kvällskvisten i P4) Det var jag tvungen att lyssna på i 55 minuter och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Kommentarer
Postat av: Undra vem!

Homage till Albin!



Albin 1 - Världen 0

2009-11-07 @ 16:42:07
URL: http://dengamleoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0