Det där med att bli storbloggare...

Jag har funderat över hur man blir storbloggare, och mina chanser i samma kategori.
Det verkar finnas vissa kriterier man bör uppfylla för detta;

- Ha ett intressant och annorlunda liv
- Publicera massor av bilder på sig själv
- Uppdatera mycket och ofta
- Ha sjukt bra mode-/musik-/design- osv. koll 
- Eller redan vara känd sen innan. Då spelar det nästan ingen roll vilken kvalité bloggen håller. Folk läser ju skiten ändå. 

Redan på första punkten raseras min framtid som bloggerska. Man skulle kunna fejka iofs, skulle nog kunna bli intressant. Det enda punkten jag skulle klara att uppfylla är nog att uppdatera kontinuerligt. Jag har ändå inget annat att göra den här skitsommarn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0