Mitt

Jag har kommit fram till och erkänt för mig själv att jag är väldigt territorial. Jag har nog alltid varit det. För några år sedan blev jag förbannad över folk som lyssnade på samma musik men det har tack och lov gått över. Jag vill väldigt ofta ha min mat för mig själv men det jobbar jag på.

Det värsta för mig är ändå när någon tar mitt material utan att ens fråga. Jag må vara en amatör på de flesta ställen men när det handlar om något som jag har lagt ner min själ i och kämpat med blir jag så upprörd. Jag försöker verkligen vara noggrann med det själv och respektera andras arbete och någon sort upphovsrätt (Okej inte helt och hållet, jag laddar ned ibland. Gud vad motsägelsefullt det blev nu förlåt, förlåt, förlåt alla musiker och filmskapare jag förstår er poäng!). Det gör ont i mig att plagiera för jag vet att jag själv att man blir så sårad. Så om någon känner att jag är fruktansvärd copycat - Förlåt, det är verkligen inte med flit.


Kommentarer
Postat av: Albin

Jag rippar inte! Jag gör en homage! host host

2009-12-09 @ 00:23:12
URL: http://dengamleoch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0