Helgen


I fredags firades lov med en sväng förbi Little Persia i sällskap av fina Fatima


Lite senare anslöt ännu mer fina människor


Efter ett tag drog vi vidare till Strand för Fight Club och Ace.


Fatima var lycklig


Sedan blev det dans till både bra och dålig musik


På lördag efter jobbet åkte jag till Johanna i Täby för julmys. Det bjöds på Taj Mahal-peppakakor...


Och julmat!


Det byttes små klappar.


Jag fick den här gulliga magneten.


Det blev fashion på galen nivå när mustachen åkte på.


Johanna var lika fab som vanligt i fårskinn.


Skål!


Idag, söndag bakade vi lussebullar och gjorde mandelmassa figurer.

Jag har sovit alldeles för lite den här helgen men det gör inget för nu är det ju lov! Godnatt.



Kommentarer
Postat av: fatima

ååh vad fina bilder det blev. facebook theem :)

2009-12-21 @ 03:01:17
Postat av: Liv

hallådär! haha såg att du var på ace i helgen, tänkte bara nämna att min storebror DJ:ade där i lördags, såg du nån svarthårig grabb i DJbåset? :)

2009-12-22 @ 22:44:05
URL: http://mittlivsomliv.blogspot.com
Postat av: Anna

Så man blev inte bra på någon bild? :( Haha

2009-12-23 @ 11:45:42
Postat av: matilda

dåligt av mig det ska jag fixa!

2009-12-23 @ 23:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0