En god jul


På julafton posar man hämningslöst och töntigt. Det är tradition.


När vi kom hem till värdfamiljen för kvällen var det så här fint dukat.


Jag har tur som får fira jul med båda mina päron trots skilsmässa.


Min lilla kusin/gudson väntade med iver på julklappar och ville bli fotad så länge. Jag har säkert 15 stycken sånna här bilder.


Någonting var på g...


Tomten! I år lät han inte som Greger från NileCity i alla fall.


Han kom med fina presenter. Mest dinosaurier.


Sen var det eftermys. Det är det bästa med julafton. När alla leker med sina klappar, vilar och börjar äta lite smått igen.


Vi läste Rocky och kollade i fotoböcker.


Sen spelade vi Svarte Petter. Jag vann. Mot en treåring... Moahahaha!


Melker ville fota. Då får man huka sig om man vill komma med i bild. Hej hej!


När småbarnen gått och lagt sig drog jag, mor, far och syster på julnattsmässa i kyrkan.


Det var fullsatt och gosigt.


God fortsättning.. (Säger man så nu?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0